Dagen före den glada dagen!

Hej allihopa!
Nu är det den 23 december och det är dagen före julafton! Skriver bara lite nu, ikväll ska jag se filmen som jag kollar på varje jul (sedan jag fick den) och bara ha det mysigt! Då mina vänner får jag riktigt julkänsla! 

Varför jag skriver nu är bara för att önska alla åter igen en riktigt god jul och gott nytt år!!
Hoppas alla nu vilar upp sig under detta lov, äter gott, och samlar energi (det lär behövas sen!), men inte tänka så nu, för nu är det JUL! Det är helt enkelt LOV!! En låång tid framöver!! Himla skönt!!

Så.. God jul och Gott nytt år! Hoppas alla mår bra!!  


Kommentarer
Postat av: Riki

Vilken film? ;)



GOD JUL och Gott Nytt År! ^^

2008-12-23 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0