I want to hear you, I want to see you

Jag saknar, jag vet att du kan höra och att du kan se mig, jag hoppas att du vet hur mycket jag saknar dig, att du hör det, och att du ser och hör att jag säger god natt till dig innan jag somnar.  Även fast inte jag ser och hör dig.

Jag ska spara alla julklappar som jag har fått tills på julafton! Bara så att ni som har gett mig vet varför jag inte har hört av mig!! Tusen tack!! =) Längtar tills jag får öppna!! Föresten Sarah blev jag mycket förvånad när jag öppnade dörren och du stod där! :D

Nu är i alla fall granen och alla julsaker framme! Kaminen har jag tänt upp och börjar bli varmare nu än 16,17 grader. Nu är det bara julfilmen som jag inte har sett än, men imorron då ska jag se den!!!  Nä nu tror jag att jag ska klä på mig och gå ut en sväng med hundarna!

Tills dess att vi hörs igen, ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

xD SJälvklart ska man vänta med julklapparna tills julafton! Vad är det för julfilm? :)

2008-12-23 @ 10:03:26
Postat av: Sarah

Glömde skriva att de va jag xP

2008-12-23 @ 10:04:51
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0