Känns som ett hårt hårt slag..

Julen har varit bra, även fast några fattades, det som har varit tradition i många år, har inte varit här i år. Men det gick det också men det kändes att det var något som fattades!!
Sen fick jag fina, roliga saker, och jättebra saker som man använder varje dag! Mer om detta en annan dag dock!

__________________________________________________________________________________________

Ja det känns som ett hårt slag, ett riktigt hårt slag! Det gör ont, så ont!!

It's not easy to be me
It's not easy to be me...

Obs!! Detta är bara bildigt talat... Men det gör ont!!
Its a part of me who is really hurt!

Och jag funderar på att lägga ner all planering för framtida roliga saker, (som jag tyckte förut) känner mig så ensam!

Var är ni?!
__________________________________________________________________________________________

Ha ett riktigt gott nytt år!!





Kommentarer
Postat av: Line

Oj vad du lät nere Marlene :(

...men jag har på känn att det kommer hända nåt roligt rätt snart jag, så lägg inte all planering på hyllan ;)

2009-01-03 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0