Spagetti- människans bästa vän

Ta din mobil, öppna inkorgen, räkna till tio och bläddra ner, smset är svaret på frågan.
Ta första meningen.

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Ja mycket troligt ;)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hej :)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Okej

Vilket sms blev du mest berörd av?

Haha ja xD

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Haha! Inga problem alls! :) Tack för allt själv:)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Man tyck ju de :P Och då kommer vi brummande hem till dig!:D

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

Nej..

Vad vill du höra mest av allt?

Näe vi undvek det det ämnet efteråt^^

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Hej vad gör du?


Din romantiska replik?

God morgon vännen

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Nä det är hon nog inte! :O Hälsa henne att det är hon juh självklart:D

______________________________________________________________________________________________

Nu har ni ett test som jag har gjort i alla fall! Haha. Kanske blir det mer i framtiden vem vet?! Fick några klagomål från en viss person (host host Sarah host host! Haha.) Så tänkte att det kanske var på tiden att jag uppdaterade lite! Så nu har jag gjort det!! trumvirvel för mig!! Haha..
Förlåt att ja inte har skrivit nått på de senaste dagarna, men ja har haft såå mycket att göra!! 
Allt ska tydligen göras innan jul, prov inlämningar och typ allt!! Det senaste som har hänt är väl att jag testade studentmössan i fredags, vilket var jättesvårt eftersom en storlek fick jag huvudvärk av och den andra lite stor men den större blev det i alla fall! Bättre och ha den lite stor än o få huvudvärk av den!
Och de som var där var till lite hjälp, eftersom när man fråga vilken de tyckte man skulle ta så fick man till svar; " det kan inte vi avgöra eftersom om ni skulle tycka att det blev fel så är det oss ni skyller på", jag menar då att de kan åtminstone säga vad de tycker!! Eller har jag fel?! Men jag är nöjd nu tror ja, hoppas ja beställde rätt! Haha annars vore det väl ganska roligt om det blev fel och den kostade så pass mycket som den gjorde!! Nä nu måste jag verkligen plugga, och om jag mot förmodan skulle hinna klart kanske jag hinner en sväng till Line eller Riki!! Bye Bye people!!

A just det ja; Riki och jag lagade mat i går! Det var jätteroligt! Jag hoppas verkligen att vi lagar mat varannan vecka nu då, som vi sa!! Det blev hur gott som helst!!

Spagetti och köttfärssås lagade vi!! Vi använde en massa kryddor & nån sås som vi hittade på affär'n.. Så det måste vi bara göra om!! Kanske lägger in bilder sen, får se om vi får till det!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Från och med nu ska du skriva en liten snutt varje dag ;)

2008-12-09 @ 20:47:36
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

MARLENE! SKRIV MER -.-

2008-12-16 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0