Jul jul strålande jul!

 Idag var den sista skoldagen för i år!! Vad sägs om det? Nästa gång man går i korridoren för en lektion är det år 2009! ojoj!!

Jul, jul strålande jul! Nu är nästan alla julsaker inne, det är bara granen som fattas och den ska in imorron! Då är det fullt med jul i vårat hus! Det är så mysigt i den här årstiden, även fast det är mörkt och så... Men över jul är det mysigt, sen är det bara jobbigt. Jul är hur mysigt och härligt som helst!
Idag har det varit en rolig dag på skolan. Jennie kom på skolan även fast hon inte hade några lektioner!!

Vi har gjort allt möjligt idag!  Vi har varit ute på byn, köpt julklappar, kollat på olika affärer m,m. Sen har vi har spelat Alias, kort, schack som är väldigt klurigt spel som jag Line och Riki fick klart för oss, sen dissade Riki oss och gick över till Eriks & Jonas lag, så Line och jag satt högt och diskuterade hur vi skulle göra, medans Riki, Erik och Jonas såg och hörde hur vi tänkte göra.. Kanske inte vidare smart. Men kul var det! Sen blev det mindre kul när Line typ gjorde att vi förlora! Även om vi kanske inte skulle ha vunnit så kanske det hade gått bättre? Eller? Aja vem vet, huvudsaken att alla fick skratta och ha kul! :P.

Btw spelar det ingen roll vad ni säger om Alias, vi kommer att bättra oss, Jennie och jag så vi ska klå er, (Sarah, Riki och Erik) Glöm oss INTE... Vi kommer igen när ni minst anar det!! Mohaha:D...

Så... Är alla som har klagat på att jag skriver för lite nöjda?? Nä skämt och sido jag vet att jag skriver för lite, ska försöka bättra mig... Men nu är det faktiskt så, att jag har haft fullt upp med julklappar, fixa hemma och dessutom mår jag sådär, min hals är inte alls bra!! Jag hostar och halsen kliar ganska mycket... Hoppas bara att jag inte blir sjuk till jul! Nä det ska jag inte för på jul får man inte vara sjuk. Fast förra året tålde jag inte värme så bra dock och de var jobbigt eftersom jag fick ont i käken om det blev för varmt, vilket det blev typ vid 19 grader varmt.. Hoppas det blir bättre i år!

Och framför allt hoppas alla får en riktigt god jul och en riktigt gott nytt år!!

Vi hörs!!                                                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul inlägg, men du ljuger i det! Ni kommer aaaaaaaaaaldrig klå oss i alias! :'3 XD Haha.

Hoppas du kryar på dig! Förra julen har jag för mig att jag hade magsjuka, bläblä!

2008-12-20 @ 18:46:57
Postat av: Sarah

Äntligen Mallän! Fatta vad jag har längtat efter ett nytt inlägg från din sida! xD haha Ingen klår Sarah i Alias ;P

2008-12-21 @ 17:14:02
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0