Gröna stjärnor lyser upp mitt rum!

Har varit trött hela dan idag! Jobbigt, men i och för sig får jag skylla mig själv! Ställde klockan på 05:55, men vaknade klockan 5! Jag ville inte ta blodsockret och vakna riktigt än, så jag låg kvar i min varma sköna säng och tänkte. Som jag gör när jag inte kan sova, om jag inte kollar på tv förstås!

I tisdags julpyntade ja lite i mitt rum! Hängde upp min tomte som jag fick av min mormor när jag var liten i fönstret och sen hjälpte mamma mig att hänga upp en girlang med gröna stjärnor över fönstret och längs med väggen. Men saknar dock min snögubbe som jag också brukar ha i fönstret, men den kommer nog fram när jag städar! xD

Kristina har försökt hjälpt mig med min sida, eftersom jag vill ha den annorlunda men kan inte! Det är irriterande!! Men ska försöka när jag har mer tid! Skulle egentligen behöva plugga bort allt jag har nu, (och det är ganska mycket) för i helgen kanske Line ska stanna här och dessutom kanske min syrra (Camilla) kommer hem med sin familj, Christian och deras dotter Felicia! Glad och längtar!! Har inte träffat dem på ett tag nu känner jag!!

"The gang" förgyller mig dag som vanligt! Även fast en del inte var där host*

Men nu tror jag måste plugga, en uppsats om smärta och sen ska jag skriva klart en sammanfattning av en bok! Hjälp! Men men det är bara och hoppas att jag inte får någon överraskning om nån uppsats som ska vara klar tills på måndag imorron på lektionen!! Då blir jag helt enkelt sur! Haha


Kommentarer
Postat av: Riki

Är du ikapp i skolarbetet nudå? :)

2008-12-02 @ 20:17:24
URL: http://myu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0