En annan dag...

Idag kommer inte jag skriva något långt blogginlägg.
För snart kommer det folk.
Ni ser lilla jag fyller år idag. Japp jag är numera 19 år.

Fjällsjömarknaden var underbar! Jag var med mina vänner som är helt underbar! Det blev mycket skratt, skoj, (som det brukar bli när gänget är tillsammans!) Nordman och en massa annat, som allt började med att vi var ute på rundtur i Rossön, och sen åt vi på motellet där! Sen efter middan samlades vi hos Jennie, i hennes stuga och var där innan vi gick ner!
Helt enkelt jättekul!
Mer om det sen!

Men nu ska jag gå, snart kommer folk hit!
Ha en superbra dag, för det tänker jag ha!

Bye  for now!
See you all soon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0