Take me away

Hej.

Sitter här bara en liten stund. Skriver bara lite idag, eftersom jag har fått jätteont i käken. Igen. Hoppas att det går över innan allt börjar, som t.ex. studenten. Hoppas att jag inte missar så många roliga saker, det gör ont att missa sånt! Dunder hade jag ont, som så många andra tillfällen...
Det som hjälper mig så otroligt mycket är:
Musik, vänner, familj, filmer, sms m.m..
Eller att man vet att folk frågar efter en, planerar roliga saker för att muntra upp en. Det hjälper verkligen!! Och minnen, det finns så många minnen, från alla möjliga roliga och fina ögonblick, så många så många!
Men ibland önskar man att man kunde rymma ett tag tills allt gick över när man inte kan göra någonting inte ens sitta still! Det är då allt det hjälps!

Några minnesvärda ord som jag fick i ett form av ljus. Tänder det en liten stund varje dag, för att komma ihåg att det finns ljusglimtar även fast man har så jätteont.

"Krya på dig
Lite värme, en flamma av ljus för att ge dig kraften tillbaka.
En tanke en önskan att säga till dig ett skyndsamt 
Krya på dig".


Don´t forget me, I´ll be back. Soon I hope...
Bye for now


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänker på dig lillasyster! Du är en kämpe...ingen annan skulle klara de som du går igenom. Finns här för dig vännen! Puss!

2009-03-22 @ 20:22:33
URL: http://mammamillan.bloggagratis.se
Postat av: Riki

Du är söt du, Marlene. Jättetråkigt att du har ont i käken igen! Men det kommer gå över. KRYA PÅ DIG I MASSOR!!!! Kramisar / Kristina

2009-03-23 @ 21:21:46
Postat av: Sarah

Aaa, de va länge sen man såg dig nu :/ Men ja är säker på att det bara är en tidsfråga tills du åter igen skuttar i hjalmars trivsamma korridorer ;)

2009-03-30 @ 16:21:17
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hörru du lillasyster, dags att uppdatera nu tycker jag. Vi saknar dit, er så mycket. Många pussar från Familjen Berg/Edström

2009-05-18 @ 20:47:18
URL: http://mammamillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0