When everything is wrong...

Hej allihopa hoppas att ni är kvar och kollar in min blogg.
Förlåt att jag inte har skrivit på länge, efter många påtryckningar sitter jag här nu. Jag har inte kunnat skriva, allt har känts så fel så fel. Kan inte förklara, men tungt, segt, och som sagt fel och att man inte kan någonting, överhuvudtaget! Men nog om det!

Säger man till en lärare att man inte vill redovisa högt inför alla, speciellt när allas ögon vilar på en och man bara vill sjunka genom jorden då borde han förstå det! Eller hur?! Men istället, så säger han ingenting när man förklarar och när man väl sitter där i klassrummet och en redan har redovisat så säger han, att, ja Marlene du hade ju en nyhet att redovisa, vi är inte farliga. Har man något val då? Nä det har man inte. Och alla kollar på en!!
Till råga på allt, måste jag redovisa snart igen.

Nä hörni allt går fel.

Känns inte så bra att ha skrivit ett sånt negativt inlägg men det var en som sa till mig att spela roll om det är positivt eller negativt, vi vill läsa ändå...
_________________________________________________________________________________________

100 - dagars var dock rolig! Först var jag tvungen på teater med skolan, som för övrigt var bra! Men det hade varit bättre om det hade var en annan dag. Jag skulle vilja vara med hemma hos Emelie och vara med alla som var där! Men jag for dit så fort den var slut och hann vara där en liten stund innan vi drog vidare till Viktor, som innehöll, musik, karaoke, och en massa andra saker.  Sen gick vi vidare till Corner, där var jag ett tag innan jag for hem och fixade innan jag gick och la mig. Måste erkänna att jag kände mig lite konstig, hoppas jag inte håller på bli sjuk eller nått sånt!!
Men det kul ja det var det!!

Förutom vad allt innebär att alla tar studenten.
_________________________________________________________________________________________

Jag skriva om en annan rolig dag, närmare nobelmiddan som Line fixade åt oss för länge sen.. Hehe.. Men det  får bli en annan gång.
________________________________________________________________________________________

Och du Sarah med flera. Jag är inte kär!
Men är det någon som vet var man kan få tag i en bal dejt så kan ni lägga in ett gb eller ringa mig!!!

Nä nu ska jag ta och göra lite annat!
Hoppas alla har en trevlig helg!
Ha det bra!
Bye for now


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan lägga ut en annons, marlene! :)

2009-03-15 @ 09:58:06
Postat av: Sarah

Äntligen!! "Länge sen" är en underdrift måste jag påpeka mallän xP

2009-03-15 @ 14:09:21
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0